Course Overview |
1. Introduction and qualification test 2 to 5. Topics in the phonetics and phonology of Ryukyuan 6 to 8. Topics in the morphology of Ryukyuan 9 to 14. Topics in the syntax and semantics of Ryukyuan 15. Summary.
|
Keywords :
|
Prerequisites :
Required Ability :
|
Notes |
Remote/On-site |
Information regarding Moodle |
|
対面授業 |
|
|
リアルタイム-オンライン授業 |
|
ハイブリッド授業(対面+オンライン) |
|
オンデマンド型授業 |
|
課題提出型授業 |
教職 :
資格 :
|
Course Objectives |
|
かなり優れている |
優れている |
及第である |
一層の努力が必要 |
MP_A-a [先行研究の理解] 哲学を対象とする領域では、古典的な文献著作を厳密に読解するとともに、重要な先行研究に基づいてその内容を批判的に検討し考察できる。 |
|
|
|
|
DP_B2-a [総合把握力]
|
|
|
|
|
MP_B2-c [問題解決能力]
|
|
|
|
|
MP_C-a [積極性]
|
|
|
|
|
DP_B1-a [書誌の作成]
|
|
|
|
|
DP_B1-c [成果公表]
|
|
|
|
|
九州大学文学部ディプロマ・ポリシー 九州大学人文科学府人文基礎専攻ディプロマ・ポリシー
九州大学人文科学府歴史空間論専攻ディプロマ・ポリシー 九州大学人文科学府言語・文学専攻ディプロマ・ポリシー
九州大学文学部哲学コース・カリキュラムマップ 九州大学文学部歴史学コース・カリキュラムマップ
九州大学文学部文学コース・カリキュラムマップ 九州大学文学部人間科学コース・カリキュラムマップ
|
Course Plan |
授業形態(項目) |
授業形態(内容) |
|
講義 |
|
|
外国語演習 |
|
原典資料演習 |
|
実習/フィールド調査 |
|
Problem-Based Learning (問題発見・解決型学習) |
|
学生のプレゼンテーション |
|
Moodle の使用 |
|
学外実習 |
|
野外実習 |
Textbooks :
Reference Books :
Course Handouts :
Course Plan ()
|
Tentative Weekly Schedules |
Lecture |
Exercise, Field trip etc. |
Comments, suggestions for the course preparation, review, etc. |
|
Evaluation |
Standpoint→ Evaluation Method ↓ |
MP_A-a [先行研究の理解] |
DP_B2-a [総合把握力] |
MP_B2-c [問題解決能力] |
MP_C-a [積極性] |
DP_B1-a [書誌の作成] |
DP_B1-c [成果公表] |
Grading Percentage, Disqualification etc. |
GPA Evaluation
A |
B |
C |
D |
F |
授業を通じて、総じて「かなり優れている」に相当する活動を行った。 |
授業を通じて、概ね「優れている」を超える活動を行った。 |
授業を通じて、「及第する」に相当する活動を行った。 |
授業を通じて、総じて「及第する」には達しないものの、それに近い活動を行った。 |
授業を通じて、「一層の努力が必要」の活動にとどまった。 |
Additional Information regarding Evaluation Method :
|
Study Consultation (Office Hours) |
Study Consultation (Office Hours) :
Suggestion for success (Specific) :
:
|