School of Letters Department of Humanities Literature Course
English Linguistics & Literature Major
Major (Credit 2)
選択科目
Intended Year:
Intended School:
英作文 II
English Composition II
Sub Title  Composition
外国人教師 Ted CLONTZ
Numbering Code: LET-HUM3592E
Course Code:
2018 FallTerm
weekly Thu5
Ito B-105 Classroom
E科目 (English, English)
Course Overview The course will be learner centered, with a focus on improving the form and style of the students’ written English. It will include writing exercises and exercises in style. Grammar and usage will be covered as needed. The students will receive feedback from the professor and from each other on the quality of their work. The main object will be for the students to produce by the end of the semester a polished essay. It aims to improve the students’ written English, in both form and style and broaden students’ English vocabulary
Keywords :
Prerequisites :
Required Ability :
Course Plan Textbooks : No textbooks handouts will be provided.
Reference Books : A good dictionary is recommended.
Course Handouts :

Tentative Weekly Schedules Lecture Exercise, Field trip etc. Comments, suggestions for the course preparation, review, etc.

Suggestion for success (Specific) :
Study Consultation (Office Hours) :
Course Objectives
かなり優れている 優れている 及第である 一層の努力が必要
B_B1-c [外国語運用能力]
外国語の運用能力を高め、自らの専門的知識を世界に向って発信できる。
B_B2-e [コミュニケーション能力]
B_A-c [言葉の理解]
GPA Evaluation
A B C D F
授業を通じて、総じて「かなり優れている」に相当する活動を行った。 授業を通じて、概ね「優れている」を超える活動を行った。 授業を通じて、「及第する」に相当する活動を行った。 授業を通じて、総じて「及第する」には達しないものの、それに近い活動を行った。 授業を通じて、「一層の努力が必要」の活動にとどまった。
Evaluation
Standpoint→
Evaluation Method
B_B1-c
[外国語運用能力]
B_B2-e
[コミュニケーション能力]
B_A-c
[言葉の理解]
Grading Percentage, Disqualification etc.

Additional Information regarding Evaluation Method :
Others Others :

教職 : 教職(英語)
資格 :

: 2018/3/19 (14:53)