Graduate School of Humanities Department of Languages and Literature Western Literature Field
English Linguistics & Literature Speciality
(Credit 2)
選択科目
Intended Year:
Intended School:
アメリカ文化研究 II
American Culture (Seminar II)
Sub Title  The New York Trilogy
外国人教師 Ted CLONTZ
Numbering Code:
Course Code:
2018 FallTerm
weekly Fri2
Ito B-219 Classroom
E科目 (English, English)
Course Overview For this course, we will be reading Paul Auster’s first fiction published under his own name, The New York Trilogy, three short, interrelated novels. These works take the form of detective novels, so lecture and discussion will focus on the nature of the detective story. We will also focus on the dialogue Auster seems to be carrying on with American Romantic writers such as Poe and Hawthorne.
Keywords :
Prerequisites :
Required Ability :
Course Plan Textbooks : The New York Trilogy: Paul Auster. Penguin.
Reference Books :
Course Handouts :

Tentative Weekly Schedules Lecture Exercise, Field trip etc. Comments, suggestions for the course preparation, review, etc.

Suggestion for success (Specific) :
Study Consultation (Office Hours) :
Course Objectives
かなり優れている 優れている 及第である 一層の努力が必要
ML_A-b [先行研究の読解]
文学を対象とする領域では、過去に蓄積された重要な文献、とりわけ古典を厳密かつ精確に読解し、先行研究を踏まえつつその内実を深く掘り下げて説明できる。
ML_B2-b [理論的思考力]
ML_B2-a [総合把握力]
GPA Evaluation
A B C D F
授業を通じて、総じて「かなり優れている」に相当する活動を行った。 授業を通じて、概ね「優れている」を超える活動を行った。 授業を通じて、「及第する」に相当する活動を行った。 授業を通じて、総じて「及第する」には達しないものの、それに近い活動を行った。 授業を通じて、「一層の努力が必要」の活動にとどまった。
Evaluation
Standpoint→
Evaluation Method
ML_A-b
[先行研究の読解]
ML_B2-b
[理論的思考力]
ML_B2-a
[総合把握力]
Grading Percentage, Disqualification etc.

Additional Information regarding Evaluation Method :
Others Others :

教職 : 教職(英語)
資格 :

: 2018/3/19 (14:49)