School of Letters Department of Humanities Literature Course
English Linguistics & Literature Major
Major (Credit 2)
選択科目
Intended Year:
Intended School:
英会話 I
English Conversation I
Sub Title  Conversation
外国人教師 Ted CLONTZ
Numbering Code: LET-HUM2591E
Course Code: 19052406
2019 SpringTerm
weekly Tue5
Ito B-106 Classroom
E科目 (English, English)
Course Overview This will be a learner centered course geared to maximizing the student's opportunity for the use of spoken English. Class activities will cover a range of verbal activities ranging from one-on-one conversations to reports to the class, to question and answer. The course seeks to enhance the student's comfort level with spoken English and to increase spontaneity.
Keywords :
Prerequisites :
Required Ability :
Course Plan Textbooks : No text book. There will be handouts.
Reference Books : Japanese-English dictionary is suggested.
Course Handouts :

Tentative Weekly Schedules Lecture Exercise, Field trip etc. Comments, suggestions for the course preparation, review, etc.

Suggestion for success (Specific) :
Study Consultation (Office Hours) :
Course Objectives
かなり優れている 優れている 及第である 一層の努力が必要
B_A-c [言葉の理解]
「言葉」に対する自覚的かつ反省的な関わりを通じて、人間存在への理解を深める。
B_B2-c [思考能力]
B_B1-f [批判的討論]
B_A-e [現代世界の理解]
B_C-b [粘り強さ]
B_B1-f [批判的討論]
GPA Evaluation
A B C D F
授業を通じて、総じて「かなり優れている」に相当する活動を行った。 授業を通じて、概ね「優れている」を超える活動を行った。 授業を通じて、「及第する」に相当する活動を行った。 授業を通じて、総じて「及第する」には達しないものの、それに近い活動を行った。 授業を通じて、「一層の努力が必要」の活動にとどまった。
Evaluation
Standpoint→
Evaluation Method
B_A-c
[言葉の理解]
B_B2-c
[思考能力]
B_B1-f
[批判的討論]
B_A-e
[現代世界の理解]
B_C-b
[粘り強さ]
B_B1-f
[批判的討論]
Grading Percentage, Disqualification etc.
Presentation
In-class contribution
Attendance

Additional Information regarding Evaluation Method :
Others Others :

教職 : 教職(英語)
資格 :

: 2019/3/6 (14:33)